Lista de functionalitati 2025
Primele asociatii sunt GRATUITE in Aviziero. Testeaza functionalitatile direct pe asociatia ta!
Fisierul cu lista de functionalitati pentru perioada 2023 – 2024 poate fi regasit AICI.
25.05.2025
- Implementat proprietar date asociatie proprietari.
- Implementat Login cu Yahoo.
- Implementat posibilitatea de filtrare dupa data de decontare in fisa debitorului.
- Implementat imbunatiri de afisare pentru Adunarile Generale cu numarare directa.
- Corectat aproximativ 20 de buguri minore intalnire de utilizatori si raportate automat de aplicatie.
19.04.2025
- Implementat in panoul de control aceasta zona de afisare a imbunatatirilor aplicatiei.
- Implementat posibilitatea pentru administratori de a crea copii ale asociatiilor de proprietari.
- Adaugat data in somatie.
- Setat ca deschiderea aplicatiei pentru presedinti sa se faca in luna deschisa, nu in luna afisata.
- Realizat o serie de imbunatatiri la modulul de Adunari Generale.
- Refactorizat in panoul de control zona de descriere si contact pentru administratori, cenzori si comitet executiv.
- Reorganizat structura publica a website-ului pentru o accesibilitate imbunatatita.
- Implementat o serie de modificari la interfeta administratorilor pentru a imbunatati viteza de lucru, pe baza feedback-ului primit.
- Implementat salvarea utilizatorului care a realizat anularea unei chitante si data la care a fost realizata anularea.
- Corectat bug functionare semnatura digitala semnalat de utilizatori.
- Corectat un bug de printare in raportul de incasari, semnalat de utilizatori.
- Simplificat descarcarea fisierelor de configurare initiala.
10.02.2025
- Implementat aplicatie nativa pentru Apple iOS si listat in AppStore.
- Implementat posibilitatea de identificare a facturilor preluate din eFactura pe baza numarului facturii.
- Permis o serie de modificari in detaliile apartamentelor chiar daca luna este inchisa sau verificata de cenzor.
- Renuntat la semnarea automata a listei de plata de catre administrator la inchiderea lunii si implementat o procedura de adaugare si indepartare a semnaturii de catre administrator.
- Permis stergerea fisierului de semnatura pentru utilizatori.
- Imbunatati considerabil ghiul de acces si conectare a utilizatorului la functiile din asociatii.
- Imbunatatit exportul printPDF pentru registrele casa, banca si raportul de icnasari, inclusiv permis adaugarea detaliilor pentru incasari.
- Implementat un filtru de functie in lista de coduri utilizatori.
- Implementat o atentionare privitoare la adaugarea de facturi cu o data din viitor.
- Afisat numarul de zile de valabilitate al token-ului ANAF la preluarea facturilor.
- Redenumit butonul din panoul principal din „schimba asociatie” in „schimba functie”.
- Corectat o afisare incorecta a statusului de repartizare a unei operatii de fond.
- Corectat autocompletarea eronata a unor parole in detaliile asociatiei.
- Corectat un bug de afisare pe mobil in widget-ul de cereri schimbare numar persoane.