Lista de functionalitati 2025

Primele asociatii sunt GRATUITE in Aviziero. Testeaza functionalitatile direct pe asociatia ta!

Fisierul cu lista de functionalitati pentru perioada 2023 – 2024 poate fi regasit AICI.

25.05.2025

  • Implementat proprietar date asociatie proprietari.
  • Implementat Login cu Yahoo.
  • Implementat posibilitatea de filtrare dupa data de decontare in fisa debitorului.
  • Implementat imbunatiri de afisare pentru Adunarile Generale cu numarare directa.
  • Corectat aproximativ 20 de buguri minore intalnire de utilizatori si raportate automat de aplicatie.

19.04.2025

  • Implementat in panoul de control aceasta zona de afisare a imbunatatirilor aplicatiei.
  • Implementat posibilitatea pentru administratori de a crea copii ale asociatiilor de proprietari.
  • Adaugat data in somatie.
  • Setat ca deschiderea aplicatiei pentru presedinti sa se faca in luna deschisa, nu in luna afisata.
  • Realizat o serie de imbunatatiri la modulul de Adunari Generale.
  • Refactorizat in panoul de control zona de descriere si contact pentru administratori, cenzori si comitet executiv.
  • Reorganizat structura publica a website-ului pentru o accesibilitate imbunatatita.
  • Implementat o serie de modificari la interfeta administratorilor pentru a imbunatati viteza de lucru, pe baza feedback-ului primit.
  • Implementat salvarea utilizatorului care a realizat anularea unei chitante si data la care a fost realizata anularea.
  • Corectat bug functionare semnatura digitala semnalat de utilizatori.
  • Corectat un bug de printare in raportul de incasari, semnalat de utilizatori.
  • Simplificat descarcarea fisierelor de configurare initiala.

10.02.2025

  • Implementat aplicatie nativa pentru Apple iOS si listat in AppStore.
  • Implementat posibilitatea de identificare a facturilor preluate din eFactura pe baza numarului facturii.
  • Permis o serie de modificari in detaliile apartamentelor chiar daca luna este inchisa sau verificata de cenzor.
  • Renuntat la semnarea automata a listei de plata de catre administrator la inchiderea lunii si implementat o procedura de adaugare si indepartare a semnaturii de catre administrator.
  • Permis stergerea fisierului de semnatura pentru utilizatori.
  • Imbunatati considerabil ghiul de acces si conectare a utilizatorului la functiile din asociatii.
  • Imbunatatit exportul printPDF pentru registrele casa, banca si raportul de icnasari, inclusiv permis adaugarea detaliilor pentru incasari.
  • Implementat un filtru de functie in lista de coduri utilizatori.
  • Implementat o atentionare privitoare la adaugarea de facturi cu o data din viitor.
  • Afisat numarul de zile de valabilitate al token-ului ANAF la preluarea facturilor.
  • Redenumit butonul din panoul principal din „schimba asociatie” in „schimba functie”.
  • Corectat o afisare incorecta a statusului de repartizare a unei operatii de fond.
  • Corectat autocompletarea eronata a unor parole in detaliile asociatiei.
  • Corectat un bug de afisare pe mobil in widget-ul de cereri schimbare numar persoane.

Lasă un răspuns